Mini muffins :)

Jag svängde förbi Tårtdecor butiken i Kungälv på väg till skolan i början av veckan och passade på att shoppa lite små grejer, det var väldigt roligt att vara där och kika på allt i verkligheten. Men vad mycket man ville ha, synd att man inte har pengar att bara shoppa loss helt totalt.

Det blev i allafall en rätt dyr form till att baka mini muffins i, men söta blev de och goda också :) Alltid roligare att ha en form att baka i så att man får dem så där perfekt runda och fina.



Sedan köpte jag en chokladform med bebis motiv som jag tänkte öva mig på att göra bebisar i sugarpaste eller modelleringspaste. Så här blev bebisen innan dekorering/färgläggning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0